'
1.1. Tyto reklamační podmínky upravují způsob a podmínky uplatňování práv z vadného plnění (reklamace) v rámci nákupu zboží a služeb prostřednictvím internetového obchodu https://kurzy.majovaregata.cz, provozovaného společností:
Vigorous s.r.o.
Sídlo: Losky 3071, 760 01 Zlín
IČ: 26928736
DIČ: CZ699002733
E-mail: kurzy@majovaregata.cz
Telefon: +420 734 440 771
1.2. Reklamační podmínky se vztahují na zboží (např. oblečení) i na služby (teoretické a praktické kapitánské kurzy).
1.3. Kupující je povinen se s těmito podmínkami seznámit před uzavřením kupní smlouvy. Uzavřením smlouvy s nimi vyslovuje souhlas.
2.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady a že služby jsou poskytnuty v souladu se smlouvou.
2.2. U zboží se odpovědnost za vady vztahuje zejména na:
- dodání jiného než objednaného zboží,
- poškození zboží během přepravy (nutno zaznamenat ihned při převzetí),
- výrobní vady, které brání řádnému užívání.
2.3. U služeb (kurzů) se reklamace týkají zejména:
- neposkytnutí služby v dohodnutém rozsahu,
- výrazného nedostatku v organizaci kurzu, který znemožní plnohodnotné absolvování,
- nekvalitního zpracování obsahu teoretických kurzů (např. nefunkční přístup do systému).
3.1. Záruční doba na zboží činí 24 měsíců od převzetí, pokud není uvedeno jinak.
3.2. Na služby se záruka vztahuje v době jejich poskytování a u teoretických kurzů v době přístupu k obsahu.
4.1. Kupující musí reklamaci uplatnit písemně e-mailem nebo poštou na kontaktní údaje uvedené v čl. 1.
4.2. Reklamace musí obsahovat:
- jméno a kontaktní údaje kupujícího,
- číslo objednávky nebo jiný důkaz o nákupu,
- popis závady nebo důvodu reklamace,
- případné fotodokumentace nebo jiný důkazní materiál.
4.3. Při reklamaci zboží je nutné zaslat zpět zboží (nejlépe v původním balení) na adresu prodávajícího, pokud není dohodnuto jinak.
5.1. Prodávající rozhodne o reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů, ve složitých případech do 30 dnů od jejího obdržení.
5.2. Kupující bude o výsledku reklamace informován e-mailem nebo telefonicky.
5.3. V případě uznané reklamace má kupující právo dle charakteru vady na:
- opravu zboží či přístup ke službě,
- výměnu zboží,
- přiměřenou slevu,
- odstoupení od smlouvy (v krajních případech).
6.1. V případě oprávněné reklamace nese náklady na dopravu a opravu prodávající.
6.2. V případě neoprávněné reklamace si prodávající vyhrazuje právo účtovat kupujícímu účelně vynaložené náklady.
7.1. Tyto reklamační podmínky jsou platné a účinné od 9. 7. 2025 a jsou k dispozici na webových stránkách e-shopu.
7.2. Práva kupujícího podle obecně závazných právních předpisů tímto nejsou dotčena.
7.3. Veškeré spory lze řešit i mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce – www.coi.cz.